خط کشی محوری معابر به طول ۶ هزار متر/برپایی نمایشگاه های فرهنگی

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: عملیات خط کشی محوری به مساحت ۶ هزار و ۸۶۰ متر طول در بزرگراه امام علی (ع) از پیروزی تا صفا شمال به جنوب و جنوب به شمال، خیابان های کلینی، صفا، زاهد گیلانی، اقبال، شهید منتظری و ..اجرایی شد.

وی همچنین از اقدامات ترافیکی جهت نگهداشت مسیر و ایستگاه های خطوط بی آر تی خبر داد و افزود:در قالب طرح نگهداشت شهر ، نسبت به ترمیم تجهیزات  ترافیکی اعم از بشکه-استوانه-تابلوو همچنین نظافت و شستشو ایستگاه ها و ایمن سازی دسترسی عابر به ایستگاه اقدامات لازم انجام شد.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه اظهار داشت :اقدامات مختلفی از قبیل ایمن سازی ونگهداشت تجهیزات وعلائم ترافیکی، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی ، ساماندهی پایانه ها انجام شده است.

برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری به مناسبت پاسداشت سیزده آبان در سرای محلات سیزده گانه

 مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه  با اشاره به  هماهنگی و اتخاذ تمهیدات شایسته جهت اطلاع رسانی وتسهیل حضور شهروندان ،دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی گفت: از مردم فهیم و ولایتمدار منطقه ۱۳  دعوت می نمایم تا با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز و حماسه ای آگاهانه را به معرض نمایش گذارند.

به گفته وی با توجه به برگزاری پویش "اگر من  در سال ۱۳۵۷ دانش آموز بودم " ،  این منطقه مشارکت لازم را برای برگزاری مراسم در مدارس با محوریت سرودها و نمایش های انقلابی،معرفی و تجلیل از شهدای دانش آموز در مدارس شهر تهران و حضور بر مزار شهدای دانش آموز خواهد داشت.

شهردار منطقه  استفاده مناسب و موثر از فضای مجازی در انتقال پیامها و برنامه های اجرایی، برپایی شب شعر و مسابقه کتابخوانی با موضوع ایام ا... ۱۳ آبان در سرای محلات، فراخوان دریافت داستان کوتاه و خاطرات شهروندان از اتفاقات ایام ا... ۱۳ آبان و اهداء جوایز به برگزیدگان و فضا سازی تبلیغی در ساختمانها و مراکز تحت پوشش مناطق و محل برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان با محوریت بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با بهره گیری از طرح های فاخر هنری را  از دیگر برنامه های منطقه به مناسبت  یوم ا... سیزده آبان برشمرد.

145
0 0