نوروزگاه منطقه ۱۱ میزبان گردشگران است

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

‌به گزارش خبرگزاری مهر، نوروزگاه منطقه ۱۱ در سه محل میدان راه آهن، میدان منیریه و چهارراه حضرت ولیعصر عج با هدف استقبال از گردشگران نوروز ۱۳۹۸ و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مفرح با حضور معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و رئیس سازمان زیباسازی افتتاح شد.

محمد جواد رشیدی معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ و رئیس ستاد گردشگری این منطقه از افتتاح نوروزگاه در سه محل میدان راه آهن، میدان منیریه و چهارراه حضرت ولیعصر عج خبر داد و گفت: با هدف استقبال از شهروندان و گردشگرانی که از سرتاسر ایران برای گردش در تهران یا ملاقات اقوامشان به پایتخت می آیند توسط سازمان زیباسازی با همکاری و مشارکت منطقه ۱۱، نوروزگاه های این منطقه افتتاح شد.

رشیدی در ادامه افزود: نورزوگاه ها از ۳ فروردین لغایت ۱۰ فروردین میزبان گردشگران نوروزی هستند و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با محوریت خانواده و سنت‌های اصیل ایرانی می‌پردازند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به ویژه برنامه‌های نوروزگاه در پهنه رودکی چهارراه حضرت ولیعصر عج عنوان کرد: نوروزگاه پهنه رودکی تا ۱۳ فروردین به اجرای برنامه‌هایی از قبیل آوازهای اصیل ایرانی، خیمه شب بازی، کمیک استریپ، نمایش فیلم در اتوبوس تاریخی، نوروزخوانی و تکم گردانی و سایر برنامه‌ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ می‌پردازد.

محمد جواد رشیدی افزود: در ویژه برنامه‌های نوروز ۱۳۹۸ توجه ویژه ای به محور خیابان حضرت ولیعصر عج شده است به گونه‌ای که در محدوده منطقه ۱۱ از میدان راه آهن تا چهارراه ولیعصر سه نوروزگاه برای اجرای برنامه‌های آئینی و شاد از ۳ روردین فعالیتشان را آغاز کرده اند.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به استقرار ستاد گردشگری این منطقه در میدان حسن آباد برای ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران نوروزی گفت: اجرای نمایش‌های محلی اقوام، اجرای موسیقی‌های سنتی، خیمه شب بازی، نقالی و اجرای نمایش فیلم در اتوبوس از جمله برنامه‌های شاد و مهیج نوروزگاه ها در ایام نوروز می‌باشد.

وی افزود در سال جدید ایستگاه‌های گردشگری ستاد گردشگری شهرداری منطقه ۱۱ نیز در میدان حسن آباد، میدان راه آهن و چهارراه حضرت ولیعصر عج نسبت به راهنمایی گردشگران فعال هستند و با ارائه بسته‌های نوروزی به شهروندان آنها را نسبت به گردش و بازدید جاذبه‌ها و ارزش‌های دیدنی پایتخت دعوت می‌کنند.

144
0 0