آتش بازی و جشنواره بادبادک در دریاچه شهدای خلیج فارس

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سفیری درباره استقبال از برنامه‌های نوروزی شهرداری منطقه ۲۲ گفت: نوروزگاه این منطقه در ضلع غربی دریاچه خلیج فارس از سوم فروردین آغاز شده و تا دهم ادامه دارد که تاکنون همچون سال پیش مورد استقبال خوب شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی افزود: این نوروزگاه دو بخش دارد که بخش غرفه‌ها از ساعت ۱۷ آغاز به کار می‌کنند. غرفه‌ها متشکل از بازی‌های گروهی مثل مارپله، سلامت، ورزش و تندرستی، محصولات زنان سرپرست خانوار و … است. بخش دیگر استیج است که در این بخش از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در خدمت شهروندان هستیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص دیگر برنامه‌های دریاچه خلیج فارس عنوان کرد: برنامه‌های متنوع دیگری اعم از اجرای تئاتر و نمایش‌های خیابانی که با مشارکت مردم اجرا می‌شود، گروه‌های موسیقی خیابانی، شاهنامه خوانی، جشنواره بادبادک‌ها، مراسم نورافشانی به مدت ۱۰ شب، موسیقی زنده در فضای باز و … جهت پذیرایی از گردشگران و شهروندان تدارک دیده شده است.

سفیری ادامه داد: به مدت ۱۰ شب در ساعت ۲۱ در یکی از جزیره‌ها نورافشانی اجرا می‌شود که این برنامه‌ها ۱۳ فروردین مصادف با شب مبعث و سه‌شنبه آخر سال وسعت بیشتری پیدا می‌کند. جشنواره بادبادک‌ها در ضلع شمالی دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود که نوجوانان و جوانان می‌توانند در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با بیان اینکه شهروندان و مهمانان نوروزی می‌توانند از تمام برنامه‌های نوروزی به طور رایگان استفاده کنند، عنوان کرد: در ضلع شرقی دریاچه یک گروه حرفه ای دوچرخه سواری نمایش آکروباتیک اجرا می‌کنند. روز ۱۳ و ۱۴ فروردین هم حضور دو عروسک غول پیکر عمو نوروز و ننه سرما را داریم.

137
0 0