رسانه های داخلی با تمام توان برابر ضد انقلاب ایستادگی می کنند

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرنگار مهر،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: بنده خودم هم به مدت ۱۰ سال مستقیم در حوزه اطلاع رسانی و رسانه و ۲ سال هم غیر مستقیم در این حوزه دخیل بوده ام.

وی گفت: پیگیری ها و ظرافت و حساسیت های کار خبر را می دانم. موضوع اطلاع رسانی و خبر ارتباط مستقیم با تصمیم گیری ها و انتخابات روزانه افراد دارد.

وزیر کشورافزود: اخباری که روزانه شما مخابره می کنید در انتخابات نقش مهمی دارد چرا که  انتخاب های مردم بر اساس آگاهی و انتخاب که از سوی شما حاصل می‌شود، انجام می گیرد.

رحمانی فضلی ادامه داد: در حوزه خبر، کارتان آگاهی و اطلاع رسانی است و همین موضوع هم مسئولیت سنگینی را بر عهده شما گذاشته است و هر چه اهمیت اخبار بیشتر می شود مسئولیت شما بالاتر می رود.

وی تصریح کرد: امروزه رسانه های داخلی با کیفیت هستند و نحوه اطلاع رسانی شان به نحو احسن است و هر لحظه در زندگی مردم نقش دارند.

وزیر کشور اظهار داشت: شما با ابزاری که دارید، با قلم و دوربینی که دارید می توانید در چگونگی شناساسی و کشف حقیقت نقش مهمی داشته باشید.

رحمانی فضلی ادامه داد: شما می توانید با یک خبر در جامعه، امید، وحدت، انسجام و هیجان ایجاد کنید و با یک خبر دیگر ناامیدی را در جامعه رواج دهید.

وی گفت: ما در حوزه انتخابات، بهترین همکاری را از سوی رسانه ها داشته ایم و خبرنگاران رابطی بین ما و مردم بوده اند.

وزیر کشور تصریح کرد: در حوزه امنیت در انتخابات هیچ مشکلی نداشتیم و همچنین از نظر امنیتی اگرخبرنگاران  با وزارت کشور همکاری نمی کردند واقعا نمی توانستیم مثمر ثمر واقع شویم.

رحمانی فضلی ادامه داد: زمانی که با مباحث امنیتی درگیر بودیم یک پای کار ما رسانه ها بودند که با رسانه ها معاند و ضد انقلاب در حال تقابل و برابری بودند و سعی داشتند تا  اخبار صحیح را در جامعه منتشر کنند.

وی افزود: در اغتشاشات دی ماه هم قبول دارم در دقایق اول رسانه ملی ضعیف عمل کرد و به همین دلیل من خودم با رئیس آن مجموعه تماس گرفتم و گفتم با مجوز من تمامی اخبار مربوط به این اتفاقات را به صورت تصویری و کامل پوشش دهید تا مردم از رسانه خودمان شاهد این اتفاق باشند.

رحمانی فضلی گفت: وقتی مردم در رسانه های خودمان دیدند چگونه عده ای می خواهند امنیت کشور را بر هم بزنند به خلاف واقع بودن حرف های رسانه های بیگانه مطمئن شدند و جو به خوبی هدایت شد.

وزیر کشورخاطرنشان کرد: در حادثه سیل از لحظه اول تا به الان فعالیت رسانه ها  کاملا قابل قبول بود و در کنار ما نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت روانی در جامعه داشتند.

156
0 0