اردوی آب و آیینه برای پاسداشت ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگسرای ابن سینا به منظور پاسداشت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اردوی آموزشی تفریحی «آب و آیینه» را روز ۲۵ مردادماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ در عمارت کاظمی برگزار می کند. این برنامه با محوریت تحکیم خانواده ویژه زوج های جوانی است که کمتر از ۱۰ سال از ازدواج آنها گذشته باشد.  

روانشناسی زوجین، بازدید از موزه عمارت کاظمی، خانه موزه مدرس، حمام نواب و خانه ی دبیرالملک به همراه ناهار و پذیرایی از بخش های مختلف این برنامه است. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این اردو (با توجه به محدودیت ثبت نام) به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ داخلی ۱۲۲ تماس بگیرند.

از دیگر برنامه‌های تازه این فرهنگسرا می‌توان به اردوی علمی، مهارتی و استعدادیابی اشاره کرد که ثبت نام آن آغاز شده و روز  ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. هزینه این اردو ۳۰ هزار تومان اعلام شده و ثبت نام در فرهنگسرای ابن سینا، کتابخانه ها و سایر مراکز وابسته انجام می‌شود.  

فرهنگسرای ابن سینا همچنین از علاقمندان حوزه صدا و گویندگی دعوت کرده در دومین نشست رادیویی «رادیو ایران‌زمین» به همراه تست رایگان صدا، با حضور فرامرز کجویی تهیه کننده، برنامه ساز و کارشناس فرهنگی امور رسانه شرکت کنند. این برنامه امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

141
0 0