نکوداشت تلاشگران حوزه خدمات هلال‌احمر برگزار شد

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن علائی رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر در دومین آیین نکوداشت تلاشگران حوزه خدمات جمعیت هلال احمر که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، بهرام غیبی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات، علی گنج کریمی سرپرست سازمان جوانان و حسن صفاریه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و سید علی منیری مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت برگزار شد،  گفت: نیروهای خدمات از نخستین ساعات در محل کار حاضر می‌شود و خدمات خود را بی‌منت نثار جمعیت می‌کنند و از آخرین افرادی هستند که محل کار را ترک می‌کنند. این نوع خدمت، دشوار است و لایه های زیادی از خدمات این عزیزان پوشیده می ماند، بنابراین جا دارد مراتب تقدیر و تشکر رئیس و دبیر کل جمعیت را خدمت همه این عزیزان ابلاغ کنم.

بهرام غیبی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر نیز در این مراسم با اشاره به افزایش بودجه رفاهی کارکنان گفت: خوشبختانه امسال برای دومین سال متوالی توانستیم بیمه تکمیلی نیروهای قراردادی را اجرا کنیم و همچنین بر اساس مذاکره با بانک عامل، وام هایی برای همکاران در نظر گرفته شده است. به علاوه پایش سلامت همکاران به صورت رایگان و تشکیل پرونده سلامت از دیگر خدماتی است که امسال ارائه خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای یک سازمان، سرمایه آن هستند و باید برای آنها ارزش قائل شد و این سرمایه را افزایش داد، همکاران ما در بخش خدمات، ترابری، تاسیسات و حفاظت پر انرژی فعالیت می کنند و هزینه‌کرد برای آنها، نوعی سرمایه گذاری است و بازتاب آن به سیستم بر می گردد.

سید علی منیری مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم اظهار کرد: از اصلی ترین رویکردهای ما تجلیل از زحمات همکاران در بخش خدمات است که گاهی تلاش های آنها از دید پنهان می‌ماند. در یک سال گذشته تلاش کردیم تا معیشت این عزیزان را با راهکارهای مختلف و خدمات و تسهیلات رفاهی و حرکات انگیزشی بهبود بخشیم. این افراد در سنوات گذشته مشمول بیمه تکمیلی نمی شدند، اما خوشبختانه توانستیم آنها را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم.

در این مراسم همچنین از میثم افضلیان و فرشید صمدی، دو نیروی تاسیسات ساختمان صلح که چندی پیش در مهار حریق کوچکی که رخ داده بود موفق به مهار آتش شدند، به نیابت از علی اصغر پیوندی تقدیر شد.

در پایان این مراسم به صورت قرعه کشی ۲۳ نفر از کارکنان خدمات برنده سفر کیش شدند و به مناسبت عید غدیر از سادات جمعیت هلال احمر نیز تقدیر شد.

172
0 0