اقدامات موثر در مناطق حاشیه نشین ۱۱ استان آغاز شده است

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن نبوی معاون تبلیغ امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در حاشیه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز در دستور کار جلسه بود. در ادامه کار سنگینی بود که وزارت کشور درباره موضوعات آسیب‌های اجتماعی انجام داد.

وی ادامه داد: طبیعتاً هم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی همه سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی فرهنگی باید فعال شوند، از بین سازمان‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه نقش موثری در این زمینه دارند. پس از رهنمودهایی که مقام معظم رهبری درباره حاشیه نشینی داشتند اقداماتی را شروع کردیم و به خوبی این اقدامات را انجام دادیم.

نبوی در ادامه افزود: اقداماتی را در مناطق حاشیه نشین ۱۱ استان اجرا کردیم و در حال گسترش است، با حضور در مدارس آموزش و پرورش فعالیت‌هایی انجام دادیم، و شاهد آثار خوبی از این فعالیت‌ها بودیم و گزارش این فعالیت‌ها را در جلسه امروز ارائه کردیم.

وی بیان کرد: البته فاصله‌های بسیاری با آنچه که باید برسیم وجود دارد، ما برای اجرای این طرح نیازمند حمایت جدی‌تری در بحث مالی هستیم، در حد توانمان در این حوزه‌ها ورود خواهیم کرد، در حاشیه شهرها روحانیونی مستقر هستند که برنامه‌های فرهنگی در مساجد اجرا می‌کنند.

114
0 0