ثبت ۳۴ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ طی سال گذشته

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی فر مسئول سامانه ۱۳۷ با تشکر از مشارکت شهروندان فعال در انتقال مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سال گذشته بیان کرد: بیشترین پیام های ثبت شده در سال ۹۸ به ترتیب اولویت در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، حوزه اجرایی ۱۳۷، ترافیک و کمترین پیام ها در حوزه اجتماعی ثبت شده است.

وی ادامه داد: نظافت معابر، رفع سد معبر دستفروشان وفروشندگان دوره گرد، لایروبی جوی، لکه گیری آسفالت معبر، نگهداشت فضای سبز، طعمه گذاری موش، نصب مخزن زباله، جمع آوری زباله و سرشاخه و ضایعات، شستشوی مخزن زباله و ساخت و ساز غیر مجاز از موضوعات پر پیام نواحی در سال گذشته هستند که با ارجاع به حوزه های مربوطه مرتفع شده است.

رمضانی فر با اشاره به ثبت ۲۳ هزار و ۳۳۱ پیام در حوزه خدمات شهری که بیشترین پیام ها را به خود اختصاص داده خاطر نشان کرد: حوزه فنی و عمرانی با ۵ هزار و ۶۶۳ مورد پیام، حوزه شهرسازی با ۳ هزار و ۴۶ مورد پیام، حوزه اجرایی ۱۳۷ با ۹۳۷ مورد پیام، حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۸۶۸ مورد پیام و در حوزه اجتماعی و فرهنگی ۵۹ مورد پیام در سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت شده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ خواستار مشارکت در شناسایی و رفع مشکلات منطقه شد و خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان در شناسایی مسائل و تسریع در رفع آن ها گام مهمی در آبادانی منطقه و نیل به اهداف توسعه گرایانه شهرداری محسوب می شود.

براساس این گزارش شهروندان می توانند برای ثبت پیام در این سامانه علاوه بر شماره ۱۳۷ به آدرس اینترنتی http://۱۳۷.tehran.ir  که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان است مراجعه کنند.

130
0 0