کارگران اپراتورهای تخلیه زباله منطقه ۲ در برابر کرونا ایمن شدند

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

 به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اعلام این خبرگفت: نیروهای خدمات شهری با تامین پاکیزگی معابر و حفظ بهداشت عمومی شهروندان با تعهد و مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع بیشتر این ویروس ایستاده‌اند وسهم خود را در کُند کردن زنجیره انتقال بیماری بر عهده گرفته اند  ومدیریت شهری منطقه ۲ با ارج نهادن به  سهم اجتماعی ارزشمند این افراد خدوم ، حفاظت سلامت آنها را جزو وظایف خود می داند.

وی افزود: با توجه به اینکه پاکسازی محیط های شهری  و تخلیه زباله جزو مشاغل پرخطر در برابر بیماری های واگیردار به شمار می رود بدین منظور لباس های مخصوص و تجهیزات لازم ایمنی و بهداشتی در اختیار کارگران اپراتورهای  خودروهای فان تخلیه زباله  قرار گرفت.

وی افزود: از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا، حوزه خدمات شهری ایجاد شرایط ایمن در محل اسکان های کارگری  از جمله نظارت بر تغذیه ، شرایط انجام کار و در اختیار قرارگرفتن اقلام بهداشتی  را در دستور کار قرار داده  و شستشو و ضدعفونی مراکز اسکان کارگری به صورت مستمر در حال انجام است.

به گفته معاون شهردار منطقه۲، کلیه پاکبانان و نیروهای خدمات شهری نیز ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند وبا همکاری اداره سلامت منطقه آموزش های لازم در خصوص اصول بهداشتی به این افراد ارائه شده است.

کریمی پور  گفت: با تدابیر اجرایی ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه  خوشبختانه تا به امروز همه کارگران خدمات شهری در سلامت و صحت  مشغول خدمات رسانی هستند.

144
0 0