استقبال ۱۰۰ هزار نفری شهروندان از جاذبه‌های گردشگری منطقه ۱۱

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیل زاده مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ از استقبال ۱۰۰ هزار نفری شهروندان از محتوای تولید شده با موضوع گردشگری مجازی در بافت تاریخی طهران قدیم خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های شهروندان برای تردد در سطح شهر، اداره روابط عمومی با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری و اجتماعی و فرهنگی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای گردشگری مجازی در ایام نوروز برای خانواده‌هایی که در خانه مانده‌اند؛ کرده است.

اسماعیل زاده افزود: تهیه و تولید «قصه‌های تهران» به روایتگری نصراله حدادی با هدف آشنایی با آئین و سنت‌های مردم تهران قدیم و معرفی کتاب به خانواده‌ها و اقشار مختلف سنی اعم از کودکان و نوجوانان و معرفی اماکن گردشگری به صورت گزارش تصویری همراه با توضیحات به صورت مجازی که در بخش‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی انجام شد؛ با هدف ترغیب شهروندان به ماندن در خانه و غنی سازی اوقات فراغت آنها تولید شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، ادامه داد: تهیه و تولید طرح‌های گرافیکی با محتوای تشویق شهروندان برای ماندن در منزل نیز از دیگر مواردی بود که در ایام نوروز اجرا شد تا شهروندان اوقات خوشی را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

به گفته اسماعیل زاده ورزشکاران و قهرمانان بین المللی ورزشی ساکن در منطقه ۱۱ که در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو، کاراته، کشتی و همچنین قهرمانان پاراالمپیک دارای مقام‌های جهانی نیز در تولیدات محتوایی با اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ مشارکت کرده و با پیام‌های خود به شهروندان آنان را برای ماندن در خانه و انجام ورزش‌های خانگی تشویق کردند. این پیام‌ها به صورت ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

او همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نوروز امسال خانواده‌ها در منزل حضور داشتند؛ بازدید از موضوعات گردشگری در فضای مجازی و آشنایی شهروندان با مکان‌های تاریخی افزایش بسیار زیادی داشته است؛ پیش بینی می‌شود که پس از پایان بحران کرونا و بازگشت به روال عادی، بازدید از اماکن گردشگری بافت تاریخی طهران قدیم نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

بر اساس این گزارش علاقمندان برای بازدید از تولیدات گردشگری منطقه ۱۱ و آشنایی با مکان‌های تاریخی و واجد ارزش می‌توانند از طریق سایت شهرداری منطقه ۱۱ به نشانی http://region11.tehran.ir و یا سرویس اشتراک ویدئو (آپارات) و صفحه اینستاگرام از آنها بازدید کنند.

133
0 0