استقبال پرشور اهالی منطقه ۱۵ از طرح «ورزش در خانه»

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه این طرح تجربه جدیدی برای ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بود، افزود: به منظور تأمین سلامتی و ایجاد روحیه مضاعف و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در شرایط قرنطینه خانگی با موضوع ساخت کلیپ ورزش در خانه، بازی و سرگرمی، مسابقات مجازی و دعوت از شهروندان به پویش در خانه بمانیم، این طرح به اجرا درآمد.

به گفته وی، با تلاش و همفکری همکاران و اجرای طرح‌های خلاقانه نتایج بسیار خوبی در نیمه نخست فروردین ماه به دست آمد و شاهد ساخت و ارسال ۱۵۰ کلیپ ورزش در خانه و بازی توسط شهروندان، شرکت ۷۸ شهروند در مسابقه هوش، ارسال ٤٠ کلیپ آموزشی از سوی مربیان و کارشناسان، ارسال ۱۳ کلیپ ورزشی ویژه کودکان و نیز دعوت ۱۰ قهرمان و مربی ورزشی در کلیپ‌های ارسالی بودیم که از همه آنها قدردانی می‌شود.

مختاری در ادامه در تشریح فعالیت‌های انجام شده گفت: برپایی مسابقات مجازی شامل ساخت بهترین و اصولی‌ترین کلیپ ورزشی، مسابقه هوش شهروندان شاغل ویژه کارمندان، مسابقه ساخت کاربردی‌ترین و زیباترین بازی فکری از وسایل دور ریختنی، مسابقه ایده‌های برتر در خصوص ترغیب شهروندان به ماندن در خانه و انجام حرکات ورزشی ویژه کارشناسان ورزش، مسابقه بهترین کلیپ ارسالی شهروندان در مورد پویش دانه‌های مهربانی، ورزش و بازی و کاردستی‌های ساده ویژه معلولان جسمی و ذهنی از دیگر فعالیت‌های این طرح بوده است.

وی گفت: ۷۳ اثر در مسابقه ساخت بازی‌های فکری از وسایل دورریختنی به مناسبت روز طبیعت به دستمان رسید که از سه نفر به قید قرعه تقدیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ ادامه داد: پویش دانه‌های مهربانی به ابتکار منطقه ۱۵ برگزار شد و شهروندان تصاویر و کلیپ‌های خود را از گذاشتن سبزه در تراس و پشت بام برای استفاده پرندگان ارسال کردند.

133
0 0