احداث بوستان جنگلی مسگرآباد در منطقه ۱۵

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: برای ایجاد این بوستان ۲ دستگاه سرویس بهداشتی احداث و ۲۵ پایه چراغ نصب خواهد شد و بر اساس پیش بینی تا آخر اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این جنگل کاری‌ها به مساحت ۱۸۶ هکتار در شمال و شمال شرق این محله واقع است، افزود: محرومیت زدایی یکی از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در توزیع عادلانه خدمات با رویکرد محله محوری است.

لطفی در ادامه گفت: در این راستا نخستین بوستان این محله با نام شهدای محله مسگرآباد با هدف جبران عقب ماندگی سرانه فضای سبز، در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع جنب بیمارستان بیماری‌های خاص به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ با برخورداری از ۱۳۲ بوستان و داشتن سرانه فضای سبز ۱۹/۳۷ متر مربعی به ازای هر نفر از مناطق سرآمد شهر تهران است، افزود: با احداث این بوستان تمامی محله‌های این منطقه صاحب بوستان شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطرنشان کرد: محله مسگر آباد از سال ۹۴ به محله‌های منطقه اضافه شده و عملیات ساخت این بوستان از سال ۹۷ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و دستورالعمل شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.

167
0 0