مشکل انشعابات بوستان پلیس حل شد

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا فرخی با اشاره به اینکه بوستان پلیس یکی از بزرگترین بوستان‌های پایتخت است، افزود: با توجه به پوسیدگی و خرابی انشعابات بوستان پلیس و جلوگیری از هدر رفتن آب، تعویض لوله و انشعابات این بوستان در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا از اوایل اسفند ماه سال گذشته لوله گذاری بیش از ۳ هزار و ۱۵۰ متر طول در این بوستان آغاز و اجرایی شد.

وی در ادامه به نصب هانتر در بوستان پلیس اشاره کرد و گفت: به منظور آبیاری فضای سبز بوستان ۲۵۰ هانتر در این لوله گذاری‌های اخیر نصب و شیر فلکه‌های فرسوده بوستان که موجب هدر رفتن آب می‌شد، به تعداد ۱۶ عدد در سایزهای مختلف در حال تعویض است.

فرخی به کاشت و سمپاشی درختچه و درخت در این بوستان اشاره کرد و گفت: در ۹ ماه گذشته حدود ۱۵ هزار اصله درختچه میوه و تزئینی همچون زیتون تلخ، گردو، خرمالو، زبان گنجشک، انار، ارغوان، برگ بو، گازانیا و…، در محوطه فضای سبز بوستان کاشته و برای مبارزه با آفات ۲۵۰ درخت باندینگ شد.

وی به بهسازی و مناسب سازی ساختمان اسکان کارگری بوستان پلیس اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال و سلامت کارگران ۱۰۰ متر لوله گذاری آب شرب در این ساختمان صورت گرفت و ملزومات گرمایشی نیز افزوده و ساختمان رنگ آمیزی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار افزایش انشعابات را یکی از راهکارهای اصلی برای رفع مشکلات آبرسانی به قسمت‌های شمالی این بوستان دانست و افزود: با افزایش انشعابات در ورودی بوستان مشکلات آبرسانی و آب فشار قوی در سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها رفع شد و با تعویض انشعابات قدیمی، دو دستگاه آبخوری در قسمت شمالی بوستان نصب گردید.

وی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در بوستان پلیس گفت: تعویض و بهسازی کف پوش‌های معابر برای تردد آسان شهروندان و مناسب سازی پارکینگ بوستان نیز اجرایی شد.

172
0 0