تمدید مهلت پرداخت عوارض پایدار تا پایان اردیبهشت

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یوسفی افزود: به منظور رفاه شهروندان و حمایت از کسبه و تجار به دلیل شیوع ویروس کرونا با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مودیان عوارض پایدار (عوارض مشاغل، پسماند مشاغل و پسماند نو سازی) تا آخر اردیبهشت امسال فرصت دارند تا با پرداخت عوارض خود از جایزه خوش حسابی بهره مند شوند.

وی یادآور شد: تسهیلات پرداخت عوارض پایدار هیچ‌گونه محدودیت ریالی ندارد اما در حوزه بدهکاران اسناد نکول شده (چک‌های برگشتی) برابر مصوبه ابلاغی شهرداری تهران تسهیلات شامل تخفیف و بخشودگی بخشی از دیر کرد چک‌های برگشتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و زمان سر رسید قبل از سال ۹۸ است.

یوسفی به تعهدات درآمدی منطقه اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از تعهدات درآمدی منطقه محقق شده و بخشی از این کسری مربوط به شرایط موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا است.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه چهار از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: در راستای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور پاسخگویی ایمن از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تمام پروتکل‌های الحاقی در این زمینه رعایت شده است.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت پاسخ‌های خود بدون مراجعه به اداره درآمد منطقه برای امور نوسازی و درآمدهای عمومی با شماره‌های ۷۷۱۸۸۹۵۵ و ۷۷۱۸۸۹۵۶ تماس بگیرند.

یوسفی در پایان افزود: اطلاع رسانی جامع مودیان به صورت مستمر از طریق سامانه‌های اطلاع رسانی هوشمند بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح منطقه و معابر وو اماکن عمومی در حال انجام است.

117
0 0