دومین جشنواره فرهنگی «رمضان در قاب تصویر» آغاز شد

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ تهران با اعلام این خبر، گفت: دومین جشنواره رمضان در قاب تصویر با مشارکت مرکز آموزش‌های هنری سینمایی دارالفنون، مسجدالنبی امیرآباد شمالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ در قالب رشته‌های عکس، گرافیک، فیلم کوتاه، نماهنگ و انیمیشن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشنواره به صورت حضوری میسر نیست؛ تصمیم گرفتیم در دومین سال، جشنواره عکاسی «رمضان در قاب تصویر» را با رویکرد عبادت و نیایش، سفره‌های آسمانی، مسجد پایگاه مهرورزی، مراسم معنوی و شب‌های احیا، نماز عید سعید فطر و… به صورت مجازی برگزار کنیم.

رشیدی اظهار داشت: در دومین جشنواره "رمضان در قاب تصویر" که با نام "هر خانه یک مسجد" نامگذاری شده است؛ شهروندان می‌توانند در هر کدام از رشته‌های عکاسی، گرافیک، فیلم کوتاه، نماهنگ و انیمیشن شرکت کنند و حال و هوای ماه مبارک رمضان در خانه و خانواده خود را با دیگر دوستانشان به اشتراک بگذارند.

وی در ادامه روایت تصویری نیایش و آئین‌های ماه مبارک رمضان، نمایش وحدت و معنویت در مسجد، مستندسازی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تقویت نگاه هنرمندان نسبت به مسجد، دعوت به دوباره دیدن مسجد از نگاه دوربین را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد.

تمامی مراحل دریافت آثار، داوری، نمایش آثار و اهدا جوایز در این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی جشنواره به نشانی www.masjedanabi.ir مراجعه نمایند و یا با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۵۷۳۰۰ و۰۲۱۶۶۵۷۲۰۰۰ تماس حاصل فرمایند.

همچنین ارسال آثار از طریق شماره ۰۹۱۲۹۳۶۶۵۱۸ در شبکه‌های مجازی و پست الکترونیک darolfununfestival@gmail.com امکان پذیر خواهد بود. آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ خردادماه ۱۳۹۹ است.

154
0 0