پویش قرآنی «نور» امید همزمان با شب های ماه مبارک رمضان

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انس با قرآن و بهره مندی از آموزه های قرآنی است گفت: بر همین اساس پویش قرآنی نور- امید با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی این برنامه با همکاری دارالقرآن مرکزی منطقه ۲ به صورت مجازی برگزار می شود.

مزارعی با اشاره به برگزاری جلسات مجازی قرآن شب های رمضان در سه بخش صوت و لحن، ترتیل خوانی و حفظ قرآن گفت: علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر www. tehranwebinar.ir/tasnim از این برنامه ها بهره مند شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برگزاری مسابقات و جشنواره های مجازی قرآنی در دو بخش ترتیل خوانی، قرائت و تحقیق اشاره کرد و گفت: این برنامه فرهنگی و مذهبی با همکاری نواحی ۹ گانه برگزار و اطلاع رسانی ها از طریق پایگاه های بسیج، سرای محلات و مساجد انجام شده است.

مزارعی برگزاری مسابقه تلاوت قرآنی و اذان به صورت فایل تصویری و صوتی، مسابقه عکاسی حال و هوای محله و ارسال تصاویر از سفره های افطاری و سحری، نماز جماعت خانوادگی در منزل و … را از دیگر برنامه ها برشمرد.

140
0 0