اجرای عملیات ترمیم و بهسازی معابر منطقه ۱۳

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳، مرمت، بهسازی، پیاده روسازی خیابان‌ها و معابر شهری را یکی از اولویت‌های اقدامات عمرانی منطقه برشمرد و افزود: بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌ها سطح منطقه به لحاظ تأثیرگذاری در فضای ارتباطی شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی متناسب با نیازها در نواحی چهارگانه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور بهبود در تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری، آن دسته از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه که به دلیل فرسودگی نیاز به ترمیم و بهسازی دارند، توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی با روکش‌های جدید آسفالت بازسازی و سیمای محدوده را بهبود خواهند بخشید.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه ادامه داد: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته و عابرین به راحتی می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

رحمان زاده در خصوص بازسازی و بهسازی پروژه‌های ابنیه محدوده گفت: علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ساختمان‌های اداری نواحی چهارگانه شهرداری منطقه بازسازی می‌شود.

165
0 0