ساخت ۲۳کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری در مرکز تهران

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی شاه حسینی ضمن اشاره به افزایش سه برابری تناژ آسفالت در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از اجرای ۱۶ هزار تن آسفالت برای مرمت و اصلاح روکش آسفالت معابر محله‌های مرکزی تهران در سال ۹۸ خبر داد.

شاه حسینی گفت: تناژ آسفالت منطقه ۱۱ در سال ۹۷ به اندازه ۵ هزار تن بوده که این میزان در سال ۹۸ افزایش ۲۰۰ درصدی داشته و بیش از ۱۶ هزار تن آسفالت در سطح منطقه استفاده شده است.

وی افزود: طبق پیش بینی‌ها در سال ۹۹ نیز بین ۳۰ الی ۵۰ درصد افزایش تناژ آسفالت در معابر منطقه ۱۱ به کار خواهد رفت که بر اساس برنامه ریزی های مشخص این حجم برای اصلاح و مرمت روکش آسفالت خیابان‌های غفاری، کاشانی، معیری، قزوین، قلمستان و فاز دوم خیابان کارگراستفاده خواهد شد.

شاه حسینی در ادامه عنوان کرد: بزرگترین پروژه روکش آسفالت و مرمت در سال ۹۸ اصلاح آسفالت خیابان جمهوری بود که بیش از ۵ هزار تن آسفالت در مساحت ۳۵ هزار متر مربع استفاده شد و باقی تناژ برای مرمت و اصلاح روکش آسفالت خیابان‌های ولی عصر (عج)، راه آهن، ابوسعید، مولوی، آذربایجان و عباسی صرف شده است.

وی با اشاره به اولویت اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در سال جاری اظهار داشت: در سال ۹۹ با افزایش ۳۰ الی ۵۰ درصدی تناژ آسفالت اجرای پروژه‌های محلی و کوچک مقیاس در ۲ بخش اصلاح و مرمت آسفالت و پیاده رو سازی در اولویت قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ در خصوص روند پروژه‌های پیاده رو سازی در سال ۹۹ خاطر نشان کرد: ۱۶ کیلومتر از مسیر پیاده رو سازی در اختیار نواحی ۴ گانه این منطقه قرار دارد و ۲۳ کیلومتر دیگر برای احداث مسیر دوچرخه سواری در محور خیابان‌های حافظ، خیابان وحدت اسلامی، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان کارگر و امام خمینی (ره) در دست اقدام است که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

162
0 0