اجرای عملیات بهسازی و مرمت آسفالت شبکه بزرگراهی منطقه ۲

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کشت پور، شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه ۱۵۸ کیلومتر از مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران (رمپ و لوپ) در منطقه ۲ واقع شده است، گفت: مدیریت منطقه با در نظر گرفتن ضرورت بهسازی زیرساخت های حمل و نقل درون شهری و بهبود شبکه معابر شهری، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت بزرگراه های منطقه را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی معابر بزرگراهی با استقرار ۳ اکیپ مکانیزه انجام می شود افزود: در حال حاضر بیش از ۳۱ هزار متر مربع از محور شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه یادگار امام (ره) با توزیع ۴ هزار تن آسفالت انجام شد.

کشت پور افزود: در تداوم عملیات بهسازی معابر بزرگراهی، مرمت آسفالت بزرگراه های شهید حکیم، شیخ فضل اله نوری، آیت اله هاشمی رفسنجانی و همچنین محور غرب به شرق بزرگراه شهید همت در دستور کار منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از بهسازی آسفالت مسیر خط تندرو بزرگراه شهید چمران خبر داد و گفت: این اقدام توسط اکیپ های اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و با هماهنگی شهرداری منطقه ۲ در حال انجام است.

وی افزود: همزمان با عملیات بهسازی معابر بزرگراهی، عملیات مرمت آسفالت خیابان ستارخان به عنوان یکی از معابر شهری پر تردد منطقه در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر ۱۱ هزار متر مربع مسیر غرب به شرق خیابان شادمان تا میدان توحید انجام شد.

کشت پور با بیان اینکه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران متولی آسفالت و مناسب سازی بزرگراه ها است گفت: با توجه به وسعت شبکه بزرگراهی منطقه و همچنین مشکلات تخریب آسفالت ناشی از بارندگی ها، شهرداری منطقه ۲ برای نخستین بار عملیات اجرایی این طرح عمرانی را در دستور کار قرار داد.

شهردار منطقه ۲ در پایان با تشکر از حمایت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در تامین آسفالت مورد نیاز جهت انجام عملیات بهسازی معابر بزرگراهی گفت: ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف اجرای این طرح عمرانی است.

134
0 0