توسعه محلات کم برخوردار محور پروژه‌های خرد محله‌ای در منطقه ۱۹

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، نیما پروین توسعه عادلانه در محلات منطقه را از اولویت های اجرایی پروژه های خرد محله‌ای خواند و گفت: در همین راستا طی سال گذشته پروژه های قابل اجرا در محلات با هماهنگی شورایاران محلات و دفتر توسعه محله نعمت آباد شناسایی شد که طی ارسال به معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران، بخشی از آنها برای اجرا به سازمان های عمران مناطق، زیباسازی و بوستان ها ابلاغ شد.

وی با اشاره به تأمین اعتبار پروژه های محله‌ای تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اجرای این پروژه ها در سال گذشته پیشرفت چندانی نداشته است اما امسال رویه اصلاح شده و ضمن احصاء پروژه های جدید از طریق برنامه ریزی مشارکتی شهرداران نواحی با شورایاران، پروژه های ناتمام نیز تکمیل و اجرا خواهند شد.

پروین تصریح کرد: تقویت هویت محله‌ای، خرد مقیاس بودن و تعریف در چارچوب یک محل از مشخصه های پروژه های خرد محله‌ای ا ست که با تأکید بر بهبود کیفیت زندگی شهروندان انجام می شوند.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به ۶۰ پروژه محله‌ای طی جلسات صورت گرفته با شورایاران محلات احصا شده است خاطرنشان کرد: ساماندهی، بهسازی و تجهیز بوستان‌های نعمت‌آباد، امام خمینی (ره) و نسترن، جدول‌کاری و پیاده‌روسازی خیابان بینا در محله دولتخواه شمالی و پیاده‌روسازی خیابان شهید صمدی در محله شریعتی جنوبی از جمله این پروژه ها هستند.

133
0 0