مراسم شال گذاری هیئت های مذهبی قلب پایتخت برگزار شد

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا دهداری پور در این مراسم با بیان اینکه خدا را شاکریم که یک سال دیگر توفیق داد ایام محرم را درک کنیم گفت: ان شاء الله بتوانیم رهروان واقعی نهضت امام حسین (ع) در عاشورا بوده و خادم واقعی عزاداران حسینی باشیم.

او با بیان اینکه نوکری امام حسین لیاقت می خواهد ادامه داد: امیدوارم امسال هیئت های مذهبی روی شناساندن افراد بی بدیل  واقعه کربلا به مردم و نسل جوان کار کنند و یکی از کارکردهای هیئت های مذهبی باید تبیین واقعی پیام نهضت عاشورا باشد.

دهداری پور با بیان اینکه امروزه اخلاقیات گمشده جامعه است تصریح کرد: باید وفادارای و وفای به عهد را از حضرت عباس و آزادگی را از حربن یزید یاد گرفته و تمام اشخاص حاضر در واقعه کربلا منبع عظیمی هستند که باید به درستی شناخته شوند.

شهردار منطقه شش با اشاره به اینکه واقعه عاشورا عالم را فرا گرفته است و مختص شیعیان نیست ادامه داد: هر آزاده ای در جهان می گوید از پیام نهضت عاشورا درس گرفته و خود را وامدار امام حسین (ع) می داند.

دهداری پور با اشاره به اینکه هر سال مراسم ماه محرم و پیاده روی اربعین با شور و شعور مردم برگزار می شود گفت: طی این۱۴۰۰ سال مردم بوده اند که عاشورا را زنده نگاه داشته اند و افتخار می کنیم که شیعه هستیم.

او با بیان اینکه شهرداری نیز در کنار مردم نقش حمایتی در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) خواهد داشت ادامه داد: وفاداری و صداقت دو اصلی است که در کار برای امام حسین (ع) باید مورد توجه قرار گیرد.

197
0 0