نظارت های مستمر شهروندان، گره بسیاری از مشکلات شهر را بازمی کند

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علیرضا حسینی با اشاره به اهمیت جایگاه ناظرین فعال ستاد سامانه ۱۸۸۸ افزود: ناظرین ۱۸۸۸ با حساسیت بالا و مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به سایر شهروندان اقدام به ثبت پیام و ارائه معضلات شهری می کنند که بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه افزود:  تمامی سازمان می بایست از چگونگی ارائه خدمات و درخواستهای مخاطبین خود اطلاع جامعی در دست داشته باشند، و تماس افراد با سامانه ۱۸۸۸ و  حاکی از جلب اعتماد آنها به عنوان یک ارزش برای سازمان است.

در ادامه صادقی بخش رئیس اداره بازرسی منطقه چهار گفت : یک ناظر نمونه با صبر و تحمل بیشتری نسبت به سایر شهروندان در کنار مدیریت شهری  در جهت حذف آسیب های موجود و ایجاد اثر بخشی مثبت گام بر می دارد.

وی افزود:  ناظرین مشوق دیگران برای حضور موثر بعنوان ناظر افتخاری در سامانه باشندکه شهرداری تهران نیازمند فرهنگ سازی قوی در این حوزه توسط ناظرین برتر می باشد. همچنین ارتباط و تعامل بیشتر این همراهان در راستای ثبت پیا م در وسیع ترین پهنه شرق تهران می تواند موجب کاهش آسیب ها و مشکلات شهری وکمک رسان مدیران شهرداری منطقه چهار باشد.

در ادامه موسوی معاف معاون اطلاع رسانی و بهره دهی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهردای تهران ، رسالت این سامانه را ایجاد فضای مناسب جهت اعتماد سازی برای شهروندان اعلام کرد: در سامانه ۱۸۸۸ تلاش می شود ضمن اصلاح فرآیندها و کاهش ریشه های انحراف شفافیت در سازمان شهرداری افزایش یابد.

در ادامه سمانه حقایقی نصرتی مسئول سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه چهار با اشاره به اینکه ناظرین برتر نسبت به موضوعات شهری پیرامون خود اهتمام ویژه دارند دارند گفت: آنها می توانند با توجه به معلومات و تحصیلات تخصصی خودشان در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در سطح شهر دست یاری به مدیریت شهری داده و مجموعه سامانه ۱۸۸۸ را در رسیدن به اهداف خود که همانا ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به شهروندان و تحقق شعار " شهر زیست پذیر – شهرو ند مشارکت پذیر" می باشد را یاری رسانند.

210
0 0