سوله بازیافت و پردازش پسماند خشک شرق تهران با ظرفیت ۵۰۰تن

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رحمان زاده گفت: با توجه به اهمیت موضوع تفکیک زباله و به منظور بازیافت زباله‌های موجود در سطح شهر، سوله بازیافت و پردازش پسماند خشک در میدان کلاهدوز ،اتوبان شهید دوران بعد از پمپ گاز در مرحله بهره بهره‌برداری است.

به گفته وی این سوله در زمینی به وسعت هزار و ۴۵۰ متر مربع دارای خط پردازش با ظرفیت اسمی ۵۰ تن در روز  احداث شده که شامل ساختمان اسکان کارگری به وسعت ۲۸۰ متر مربع در دو طبقه است .

شهردارمنطقه با اشاره به تغییر ایستگاه بازیافت قدیم به ایستگاه میانی که روزانه ٢٠٠تن پسماند در آن پردازش می شود ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۳ برای اولین بار در شهر تهران اقدام به ساخت سوله جدید کرده است که  در محل این سوله، با برپایی تاسیسات ،انواع پسماندهای خشک جمع آوری شده توسط پیمانکاران، پردازش و جداسازی می شود.

وی تصریح کرد : با افتتاح سوله جدید از تفکیک دستی پسماند های خشک ممانعت و کل کار به روش علمی ،مکانیکی و صنعتی صورت می گیرد که این امر آلودگی های زیست محیطی را کاهش می دهد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه با توجه به اجرای  طرح تجمیع پسماند تر وخشک  در منطقه ۱۳ به  عنوان  منطقه پیشگام  در شهر تهران خاطر نشان کرد: این منطقه با تعیین پیمانکار به روش مناقصه ،نسبت به تفکیک صد در صدی پسماندهای تولیدی شهروندان روی خط پردازش در سوله بازیافت اقدام می کنند.

168
0 0