برگزاری جشن ویژه کودکان کار و خیابان در شرق پایتخت

به نقل از سایت اخبار شهری ، در شهر چه خبر :

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نوری شهردار منطقه۸ با اعلام این خبر افزود: با حمایت و همکاری خیرین، جشن ویژه کودکان کار، محروم و در معرض آسیب که در مناطق جنوب شهر  و حاشیه تهران مشغول به کار هستند برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم کودکان و نوجوانان  پنج تا دوازده ساله ساعاتی پرشور و نشاط را سپری کردند وخاطره ای به یاد ماندنی را با خود به خانه بردند.

این مدیر ارشد شهری ادامه داد: موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و  برنامه های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است.

شهردار منطقه ۸ با تاکید بر اینکه کودکان کار و خیابان از آسیب ‌دیده‌ترین افراد جامعه هستند، توضیح داد: کودکان کار و خیابان نیازمند حمایت و توجه ما هستند و گاهی یک جمله الهام ‌بخش می‌تواند در زندگی آنان اثرگذار باشد.

وی افزود: امیدوارم با برنامه ریزی های هوشمند بتوانیم از این قبیل  برنامه ها و اتفاقات تاثیرگذار در حوزه کودک را بیشتر کنیم و شاهد فرهنگ سازی بهتر و محیطی شاد برای کودکان در جامعه باشیم.

نوری تاکید کرد: در این مراسم تعدادی از کودکان آسیب ‌دیده تهران به نمایندگی از دیگر دوستانشان در تمام ایران، با اجرای مسابقه های شاد توسط چهره های محبوب کودکان، یک روز  شاد را تجربه کردند و همه با هم دعا کردند تا این شادی مداوم باشد.

یک روز شاد برای ایتام

همچنین شهردار منطقه ۸ با اشاره به برگزاری مراسم جشن ویژه ایتام شرق پایتخت گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ایتام منطقه نیز تکریم شدند.

وی افزود: در این مراسم ۱۲۰ نفر از ایتام شرق تهران با همکاری هیئت انصار الفاطمه (س) با شرکت در مراسم جشنی که به همین مناسبت تدارک دیده شده بود، روز شاد و با نشاطی در کنار دوستان خود سپری کردند.

195
0 0